duminică, 10 iulie 2011

Capitolul 15: Cuvantul zilei este Tequila

Daca holul era frumos, camera era magnifica.

“Nu te bucuri ca te las sa stai?” l-am tachinat eu pe Edward, dandu-i drumul la mana si fugind ca sa sar si sa ma arunc in unul din paturile alea mari. Era atat de confortabil. Am aterizat pe pat si m-am scufundat in asternuturile moi.

Edward a ranjit.

Eu am oftat multumita, inchizand ochii. Frate, ma puteam obisnui cu asta.

“Stii cum oamenii furiseaza prosoapele de la hotel in valizele lor?”

“Da…” a chicotit el.

Mi-am intors capul si am mirosit o perna. Dap, raiul de levantica.

“Crezi ca as putea scapa furisand patul?” am intrebat el. “S-ar putea sa am nevoie de o valiza mai mare…”

El a ras usor dar n-a mai spus nimic.

“Serios.” am continuat el. “Literalmente te scufunzi in el, ca intr-un nor sau ceva si cu siguranta au spalat astea intr-un detergent care miroase foarte yummy sau l-au parfumat cu ceva.”

Am deschis ochii si m-am proptit in coate cand el inca n-a spus nimic.

“Ce e in neregula?” am intrebat eu, incruntandu-ma; ceva trebuia sa fie in neregula daca hotul meu de camionete inca nu avea nimic de spus.

El si-a frecat ceafa, parand jenat.

“Nimic…” a spus el stanjenit. “Doar ca esti chiar frumoasa.”

Am rosit, plecandu-mi capul ca sa ma ascund in spatele unei perdele de par.

“Poti sa incetezi cu flatatul, Cullen. Deja am acceptat sa ies cu tine.”am mormait eu, incercand umorul.

Nu l-am auzit, dar dintr-odata statea pe pat langa mine; dandu-mi o suvita din par dupa ureche, indepartandu-mi ascunzatoarea. M-am uitat cu ezitare pe sub gene si el si-a trecut degetul mare de-a lungul maxilarului meu asa cum sigur stia pana acum ca imi placea.

“Deci n-am niciun motiv sa spun ceva ce nu cred ca e adevarat.” a ranjit el.

Mi-am muscat buza ca sa-mi retin propriul ranjet. Aici era fermecatorul pe care-l stiam si…il adoram.

“Stii, dupa comportamentul tau curtenitor de mai devreme si comentariile tale flatante, o sa incep sa cred ca esti un gentleman daca nu ai grija.” am flirtat eu.

Zambetul lui s-a largit in timp ce se apleca incat doar ezita deasupra buzelor mele.

“O sa ma asigur ca n-o sa se mai repete.” a promis el tachinant.

Am expirat tremurator.

“Da.” am mormait eu, suferind brusc de vedere in tunel in timp ce ma uitam la buzele lui. “Nu putem lasa asta sa se intample.”

Singurul lui raspuns a fost sa ridice o spranceana malefic inainte sa ma reduca la tacere cu un sarut.

Nu stiu cat timp a trecut dar din nefericire, la un momentat am avut nevoie de aer. La naiba!

“Nu te bucuri ca ma lasi sa stau?” m-a tachinat Edward, ranjind.

Mi-am dat ochii peste cap, lovindu-l in umar in timp ce ma ridicam. Intr-un fel sau altul, sfarsise stand langa mine in pat.

“Nu in special.” am raspuns eu nonsalanta.

A ridicat o spranceana, privindu-ma neincrezator.

“Esti sigura in legatura cu asta, Frumoasa Bella?” a intrebat el, lingandu-si buzele.

Am chicotit, punandu-mi mainile in solduri –da, cu siguranta in provocam.

“Dap.” am pus eu accentul pe ‘p’.

El a ras, tragandu-ma inapoi pe pat inainte sa stiu ce m-a lovit.

“Retrage ce-ai spus.”

Am chitait in timp ce el ma gadila fara mila.

“Niciodata!” am jurat eu, razand isteric.

El a marait, strambandu-se la mine in timp ce-si continua tortura cu gadilatul.

Am continuat sa rad, cautand deasupra capului arma mea mult dorita si am insfacat una din pernele imense ca sa-l lovesc.

El s-a oprit pentru o secunda, surprins de actiunile mele, si eu am chicotit.

“O, asta e.” a spus el malefic.

Ochii mei s-au marit.

“O sa ti-o iei acum.”

M-am dat jos din pat, fugind in cealalta parte a camerei.

“Nu!”

El a ras, sarind ca sa ma vaneze.

“O, da!”

O bataie puternica in usa chiar inainte ca el sa ajunga la mine, cu degetele deja amenintand sa reia gadilatul ne-a facut pe amandoi sa inghetam.

“Ati face bine sa aveti toate hainele pe voi.” a strigat Jasper de dincolo de usa. “Alice vrea sa plecam in 10 minute la restaurant si daca vad mai mult decat as vrea vreodata sa vad din voi doi, ii spun.”

Am ras, deschizand usa.

“Suni ca un copil amenintand sa-i spuna mamei.” am chicotit eu.

El si-a dat ochii peste cap.

Edward a venit in spatele meu si si-a pus mainile in jurul taliei mele, odihnindu-si barbia pe umarul meu. Ceva din actiunea lui m-a surprins. Stiam ca Jasper stia despre noi dar era un gest atat de tandru, mai ales in fata unuia dintre prietenii nostri.

“Ce e, Jasper?” a intrebat el, sarutandu-ma pe obraz.

Jasper s-a holbat la noi pentru o clipa, mormaind ceva despre ‘nenatural’ pentru el insusi inainte sa-si treaca mainile prin par –trebuie sa fie o trasatura de familie.

“Alice vrea sa plecam in 10 minute.” a spus el. “Mergem sa luam bauturi inainte de cina.”

M-am incruntat.

“Inainte de cina?” am intrebat eu. “Stii ca nu pot sa suport alcoolul pe stomacul gol.”

Edward parea suspicios, dar Jasper nu ne-a luat in seama.

“Nu stiu.” a ridicat el din umeri. “E doar ceea ce am decis toti sa facem. Presupun ca acel club unde vor ei sa mergem e mai aproape de restaurant.”

L-am privit curioasa. De ce ar vrea sa mergem dupa bauturi si apoi la restaurant? Asta nu avea sens.

“Nu-ti face griji, Bells.” a zambit Japer. “N-o sa ne imbatam, sau ceva de genul asta. N-o sa va lasam sa faceti ceva prostesc.”

A ranjit doar putin cand a terminat propozitia si eu mi-am ingustat ochii la el. Ce se petrecea?

“Ceva prostesc, huh?” l-a citat Edward, sunand si el suspicios.

“Pot sa ma controlez.” am spus eu indignata. “Pot sa merg in club cu prietenii mei fara sa intru in bucluc.”

Jasper a ridicat din umeri, aratand angelic. Prea angelic.

M-am intors spre Edward in bratele lui.

“Sa nu ma lasi sa fac nimic prostesc.” am soptit eu.

El si Jasper au ras in timp ce eu ma strambam.

“O sa fiu cu ochii pe tine.” mi-a promis Edward, dandu-mi o suvita de par dupa ureche.

Am incuviintat din cap, indepartandu-ma de el si uitandu-ma la Jasper.

“Spune-i lui Alice ca ne intalnim cu voi in hol in cinci minute.” i-am spus eu.

El a incuviintat din cap.

“O sa chemam un taxi.”

“Cinci minute?” a intrebat Edward, inchizand usa in urma lui.

M-am uitat la el peste umar ca sa-l vad uitandu-se la mine cu amuzament si cu ambele sprancene ridicate.

Eu am mentinut privirea.

“Da.”

“Hmm.”

M-am incruntat.

“Nu ma lua pe mine cu ‘hmmm’.” am spus eu. “Ce se presupune ca inseamna ‘hmm’?”

El si-a tinut mainile ridicate in fata lui.

“N-am mai vazut o fata care poate fi gata pentru orice in cinci minute.” a spus el sec. “Mai ales pentru o seara in oras.”

Mi-am luat valiza si am aruncat-o pe pat ca sa pot cauta in ea mai usor, privindu-l seducator peste umar.

“Eu nu sunt ca alte fete, Edward.” am tors.

Eram o fata foarte determinata si luam provocarile foarte in serios.

Trei minute mai tarziu eram gata. Edward nu.

Stateam rezemata de zid cand el a iesit din baie.

“Recunoaste.” am ranjit eu.

M-a privit din cap pana in picioare apreciativ, inainte sa ma priveasca intrebator.

“Ce sa recunosc mai exact?”

Am zambit, uitandu-ma dramatic la ceas.

“Mi-a luat fix trei minute si 34 de secunde.” l-am informat eu.

El a chicotit.

“Competitiva, domnisoara Swan?”

Am ridicat din umeri.

“Evitati sa recunoasteti ca sunteti infrant de o fata, domnule Cullen?” i-am intors-o eu.

El a zambit, sarutandu-ma usor pe buze.

“Arati captivant.”

Mi-am scuturat capul, chicotind.

“Asta inca nu e o recunoastere a infrangerii.”

El a ras, indreptandu-se spre pat unde erau sosetele lui si si le-a pus, urmate de tenesii sai Converse, desigur.

“Ai avut dreptate.” a recitat el. “Eu m-am inselat.”

L-am batut pe umar si el s-a uitat urat la mine.

“E nevoie de un barbat adevarat care sa-si recunoasca greseala.” am cantat eu.

El si-a dat ochii peste cap.

“Ma bucur ca esti de acord.” a spus el sec.

Am chicotit.

“Imi place tricoul tau, apropo.”

M-am uitat in jos la hainele mele in reflex. Nu e ciudat? De fiecare data cand cineva face un comentariu despre imbracamintea ta, te uiti in jos ca si cum nu ti-ai aminti cu ce te-ai imbracat de dimineata? Cel putin eu asa fac.

“Mersi.” am spus eu.

Purtam tricoul meu negru preferat cu U2. Alice avea sa-si iese din minti pentru ca nu purtam o fusta mini extra scurta sau ceva complet stanjenitor pentru mine dar aratam prezentabila si nu exista nicio cale sa-mi scot rochia din prima seara. Inca eram putin data peste cap de diferenta de fus orar si ea nu ne dadea deloc timp sa ne odihnim; macar sa ma simt confortabil.

“Imi plac incaltarile tale.” am adaugat eu, simtind nevoia sa-i ofer si eu ceva in schimb.

El a zambit.

“Am crezut ca urasti ca port mereu tenesi Converse.” a ridicat el o spranceana.

Mi-am muscat buza, amintindu-mi nenorocita aia de lista pe care o citise. Avea sa o lase vreodata balta cu chestia asta prosteasca?

“M-am razandit.” am ridicat eu din umeri, incercand sa-mi pastrez tonul normal. Intotdeauna imi placusera barbatii care purtau tenesi Converse. De asta pusesem asta la partea contra pe lista pentru Edward. Era chiar enervant cand eu incercam din rasputeri sa nu-l plac.

“Bine de stiut.” a zambit el .”Alte argument carora asupra carora ai revenit?”

M-am strambat.

Acum era pur si simplu insuportabil.

“Nup.” am raspuns eu repede.”Inca esti un ego maniac care crede ca le stie pe toate.”

El s-a uitat urat la mine si eu mi-am dat ochii peste cap,luandu-l de mana si ridicandu-l de pe pat. Sigur ca era mult mai mare si mai puternic decat mine si nu aveam nicio sansa sa-l clintesc decat daca ma lasa el.

A ras si eu am strambat din nas, tragandu-l de mana fara niciun rezultat.

“Da?” a intrebat el, amuzat.

“Haide.” am pufnit eu. “Trebuie sa ajungem jos inainte ca Alice sa urce dupa noi si sa ma faca sa ma schimb si sa ma machiez.”

A chicotit, scuturandu-si capul, dar s-a ridicat in picioare, tragandu-ma la pieptul lui pentru o clipa incat sa ma poata saruta pe frunte.

“Hai sa nu facem nimic prostesc.”

Am zambit.

“Asta era planul.” am incuviintat din cap. “Nu ma lasa sa ma apropii de tequila.”

……………………………………………………………………………………………………………………………………

Barmanul m-a privit dezaprobator cand m-a vazut in tricou si blugi dar m-a lasat sa intru pentru ca eram cu Alice si Rosalie. Sigur ca ele se ridicau la cerintele clubului si aratau la fel de minunat ca intotdeauna.

Mai multi barbati s-au impiedicat de limbile lor care atarnau cand au intrat prietenele mele. Dar eu eram deja obisnuita pana acum; ar fi trebuit sa le vedeti la colegiu.

“Un rand de tequila?” a tipat Emmett peste muzica inainte sa avem sansa sa ne asezam.

Am gemut.

“Nu.”

Dar el incepuse sa-si croiasca drum spre bar oricum.

“Tequila.” a incuviintat el din cap. “Bun.”

Mi-am dat ochii peste cap.

“Rom cu cola pentru mine.” am tipat eu in urma lui.

Mi-a facut semn peste umar ca ma auzise.

“Stie ca nu beau tequila.” am marait eu. Nu mai bausem din colegiu. O runda de striptease pe masa –rusinea mea. Doua runde –am fost arestata pentru comportament indecent. Aceea a fost prima si ultima daa cand incercam tequila. A fost strem de jenant; m-am trezit cu vreo 12 numere si o mahmureala masiva, punandu-i pe toti prietenii mei sa jure sa tina asta secret. Cum putea Emmett sa uite asta?

“O experienta proasta cu genul asta de bautura, Bella?”

Mi-am ingustat ochii la Edward, singurul care nu fusese acolo martor la performanta mea.(Slava Domnului!)

“Nu.” am spus eu pe un ton care nu lasa loc de discutie.

Normal ca lui Rose i-a scapat tonul care nu lasa loc de discutie. Ea a ras.

“Da!” a exclamat. “Bella s-a ales cu atat de multe numere in seara aia!”

“Si m-am ales si cu cea mai mare mahmureala din lume.” m-am strambat eu.

Alice a vorbit peste mine.

“Aproape a fost arestata.”

Mi-am inghiontit prietenele cu toata forta pe care o aveam.

“Doamne, Bella!” a sasait Alice.

Edward a ridicat o spranceana la mine.

“Suna ca o poveste.”

Alice si Rose au incuviintat entuziaste din cap, mai mult decat doritoare sa impartaseasca umilinta mea cu el si Jasper a chicotit.

“Nu.” am spus eu ferma.”Nup. Nu chiar. Nu.”

Au ras cu totii.

“Uite bauturile.” m-a salvat Emmett. Wow. Asta era o propozitie pe care nu crezusem ca o s-o spun vreodata!

A pus romul cu cola in fata mea si eu i-am zambit ca multumire. Apoi a pus si un shot de tequila langa.

Am gemut.

“La trei.” a cantat Rose, privindu-ma cu sclipirea unei provocari.

O, fata stia ca nu pot sa refuz o privire care ma provoaca.

“Bella…” m-a privit Edward nesigur. “Nici eu nu aveam de gand sa beau. Poate putem sa mergem sa dansam?”

“Bea-ti shot-ul, Edward.” am spus eu, privind-o fix pe Rose. Un shot nu avea sa-mi faca niciun rau. Am dat romul cu cola peste cap si am aruncat paharul gol pe masa cu o grimasa. Cativa baieti care treceau pe langa masa noastra au inceput sa fluiere aprobator.

“La trei.” am preluat eu comanda, ridicand in aer shot-ul.

Emmett a strigat cateva urale si si-a ciocnit paharul de al meu. Daca tot merg in iad…

“Unu…doi…trei!”

…macar s-o fac cum trebuie.

……………………………………………………………………………………………………………………………………

“Esti atat de dragut.” m-am balbait eu.

I-am auzit pe prietenii nostri chicotind si m-am uitat la ei, zambind.

“Nu ca-i dragut?”

Rose a explodat si Alice radea atat de tare incat a trebuit sa se sprijine de Jasper. Frate, alcoolul chiar ii atinsese, ce stanjenitor!

“Ataaaaat de dragut.” si-a fluturat Emmett genele la Edward.

“Ei bine, tu esti fru…” s-a incruntat. “Rumoasa.”

A zambit, incuviintand determinat din cap.

Toti au izbucnit si mai tare in ras. De ce se purtau asa ciudat? Nici macar nu bausera la fel de mult ca noi. Intr-un anumit moment al serii, prietenii nostri fusesera cuprinsi de lasitate si m-au provocat pe mine sa concurez cu Edward. El a castigat.

“Eddikins poate sa bea mult.” am spus eu de nicaieri.

Edward s-a incruntat.

“Nu-mi spune asa.” s-a bosumflat el.

“Emily o face.” am chicotit eu.

Emmett a incuviintat fara regret din cap.

“Te iubesc, Emily.” i-am spus eu serioasa.

Alice m-a privit cu subinteles si eu i-am zambit cald.

“Credeam ca-l iubesti pe Eddikins.”

Am incuviintat din cap, dezechilibrandu-ma si Jasper m-a prins de cot ca sa ma ajute. Am chicotit. Totul era atat de amuzant!

“Asa e.” le-am spus. “Dar le iubesc pe Emily si pe Jazymine ca pe surorile mele mari si ciudate.”

Jasper si Emmett s-au privit unul pe altul si eu i-am batut pe umeri. Catelusi cuminti.

Edward a izbucnit in ras, forta rasului dezechilibrandu-l.

“Surori paroase!” a exclamat el, tinandu-se de stomac.

“Ha!” am ras eu. “Surori paroase!”

Rose si-a dat ochii peste cap. Sigur nu se prindea.

“Dar nu-l iubesti pe Edward ca pe o sora?”

Mi-am scuturat capul.

“Nu, prostuto.” m-am balbait eu. “Il iubesc ca pe hotul meu de camionete.”

Alice a pufnit.

“Asta inseamna ca-l iubesti iubesti?”

Eu pur si simplu am clipit.

“Il iubesti cum il iubesc eu pe Jasper?”

Eu m-am strambat. Doamne, durea sa gandesti atata.

“Nu stiu, Ali.” am marait eu, impiedicandu-ma din nou.

Edward m-a prins, dar asta ne-a dezechilibrat mai mult pe amandoi.

“Nu-ti face griji.” i-am spus eu tare peste muzica. “Te iubesc asa cum ea o iubeste pe Jazymine.”

M-am apropiat de el, punandu-i un deget pe buze.

“Dar, shhhh.” am tipat eu. “E un secret.”

El mi-a sarutat degetul.

“Ador cand faci asta.”am recunoscut eu fara sa gandesc.

El a zambit prosteste.

“Si eu te iubesc cum o iubeste ea pe Jazymine.” a spus el.

___________________

Ok, mi-am cerut deja scuze printr-un mic comentariu, dar trebuie s-o mai spun o data.

Imi cer miiiiiii si milioaaaane de scuze ca a durat atata sa postez. Problema e ca am fost plecata maio bine de 3 saptamani si n-am avut acces la internet. Promit sa aduc si urmatorul capitol cat pot eu de repede!

Don't hate me!

Dienutza

9 comentarii:

  1. Super, mi-a placut la nebunie capitolul. Bela este asa de amuzanat cand este beata =))(Jazymine si Emily), super amuzanta faza asta.
    Cu privire la intarzierea ta, este ceva normal . Avand in vedere ca ai si tu viata ta, familie, prieteni, mai ales ca este vacanta de vara...
    Oricum, sincere felicitari
    pupiciiii :-* :-*

    RăspundețiȘtergere
  2. Wow! De când așteptam, mă bucur mult că ai reușit să postezi într-un final.
    Sincer, intru zilnic aici să văd când apare ceva nou.
    Traducerea, ca de obicei, impecabilă, iar personajele amuzante și surprinzătoare, așa cum am fost învățați.
    Spor la tradus în continuare!

    Vacanță plăcută! >:D< :*

    RăspundețiȘtergere
  3. felicitari pentru capitol:x superb intr-adevar:) doar nu o sa te omoram pt o intarziere...mai ales acum ca e vacanta de vara... bafta multa si o vacanta cat mai placuta:X

    RăspundețiȘtergere
  4. superb >:D<
    imi place bella beata;))
    ast urm :*

    RăspundețiȘtergere
  5. soooper tare capitolul deja astept urmatorul
    spor la tradus ...

    RăspundețiȘtergere
  6. Vreau mai mult! Vreau mai mult!:)) :))
    Abia astept sa vad ce se intampla in continuare.
    Mult spor la tradus, te pup :*:*:*

    RăspundețiȘtergere
  7. Cit de dragut moment, si-au declarat dragostea. Imi place muuult acest fic si iti multumesc ca il traduci. :*

    RăspundețiȘtergere